اس ام اس عاشقانه و جدید 93سری چهارم
نوشته شده توسط : شبنم

بعضی ها را در جوب بایــد شــست


تــا لــجن ها همه خوشحــال شــوند کــه


کــثیف تـــر از خودشــان هم هــست

www.tanabedar.loxblog.com

من,تو,ما


تمام شد...


حالا:تو ٰاو ٰشما


من هم به سلامت...

www.tanabedar.loxblog.com

توداروخونه بودم...


یه اقایی اومدگفت کرم ضدسیمان دارین...؟؟!!


 فروشنده باتمسخر ازش پرسید ایرانیش رومیخوای یاخارجیشو...


 مرده گفت...


ازوقتی کارگرساختمون شدم دستام زبرشده نمیتونم صورت دخترمونازکنم خارجیشوبده


سلامتی باباها...

www.tanabedar.loxblog.com

دنـیــــات پـُـر احساســه ، امــا واسـه من جـــا نیـست


صــد بـــار منـو مـیـبـیـنـی ، امــا حسی پیـدا نیست


حتــی تـوی رویـاتــم ، انگار واسه من جا نیست


صد بار منو میبینی ، امــا حسی پــیــدا نیست
 
www.tanabedar.loxblog.com


همین خوبه که غیر از تو همه از خاطرم میرن


هنوز گاهی سراغت رو از این دیوونه میگیرن


به جزء تو همه میدونن واست این مرد میمیره


واسه همین جداییتو کسی جدی نمیگیره

www.tanabedar.loxblog.com

معامله فسخ شد


درقبال دنيا...يك تار مويت را ميخواستند... ندادم

www.tanabedar.loxblog.com

تنهایی یعنی اینکه : یکی میشه همه ی زندگیت....


 ولی هیچ جای زندگیت حضور نداره...

www.tanabedar.loxblog.com

دوستت دارم، دوست داشتنم، مهم تر از جونه برام


این بدترین گناهه که از تو، به جز تورو بخوام


سخاوتِ دستای تو، دنیامو میسازه هنوز


با این همه گناهِ من، آغوشِ تو بازه هنوز

www.tanabedar.loxblog.com

گونه هایت را برای دست هایم می خواهم


پیشانی ات را برای لب هایم


خودت را،برای زندگی ام


می بینی؟


برای خودم هیچ نمی خواهم

www.tanabedar.loxblog.com

خيلی ديره وقتيکه تازه می فهمی


اونی که از همه ساکت تر بود


بيشتر از همه دوستت داشت


ولی تو حواست به شيرين زبونی


يه عشق دروغيه!!!
 
www.tanabedar.loxblog.com

اين بار تو بگو دوستت دارم


نترس..... من آسمان را گرفته ام كه به زمين نيايد

www.tanabedar.loxblog.com

دختر : یه چیز بگم؟


پسر : آره بگو


دختر:تو قشنگترین لبخند دنیا رو داری


پسر :من یه چیز بگم ؟


دختر: بگو


پسر:اون فقط بخاطر وجود تو وجود داره...

www.tanabedar.loxblog.com

بدون تو مدتهاست که دیگر خوش نمیگزرد...


فقط میگذرد...

www.tanabedar.loxblog.com

بچه که بود شبها فک میکردم فردا چی بازی کنم؟؟؟


الان که بزرگ شدم...


فک میکنم فردا زندگی قراره چه بازی ای باهام بکنه...

www.tanabedar.loxblog.com

ای کاش هر روز طناب دوستیمون پاره شود...


تا با گره زدن ان به هم نزدیک تر شویم...

www.tanabedar.loxblog.com

بدترین حس دنیا اینه که بدونی کسی که دوستش داری...


همون اندازه یکی دیگه رو دوست داره...

www.tanabedar.loxblog.com

وقتی دلت با من نیست...


بودنت مشکلی را حل نمیکند...


بهتر اس که بروی...

www.tanabedar.loxblog.com

یادت هست...


خیالت هست...


فقط کمی جای تو خالیست...


نمی ایی؟؟؟؟

www.tanabedar.loxblog.com

هنوز دلخوشم به خدانگهدارت....


اگه نمیخواستی برگردی...


اصراری نبود که خدا مرا نگه دارد

www.tanabedar.loxblog.com

دکترم گفت عرق واسه سلامتیت ضرر داره...


خنده ام گرفت...


گفتم:دکتر من که واسه سلامتیه خودم نمیخورم...


میخورم به سلامتیه "رفیقم"

www.tanabedar.loxblog.com

خدایا نذاشتی با عشقمون زندگی کنیم...


لااقل بزار با زندگیمون عشق کنیم
 
www.tanabedar.loxblog.com

خدایا...


چه کرد روزگارت با من...


که دیگر گریه ام آرام نمیکند مرا...

www.tanabedar.loxblog.com

بهم نگو سیگار نکش...


دردهامو بشنوی واسم کبریت میکشی...

www.tanabedar.loxblog.com

امروز خاطراتت را سوزاندم...


اما بوی خوش هیزمش بیقرارم کرد...

www.tanabedar.loxblog.com

تورا ارزو نخواهم کرد...هیچ وقت...


تورا لحظه ای خواهم پذیرفت...


که با دل خودت بیایی نه با ارزوی من...!

www.tanabedar.loxblog.com

از مشکلات زندگی ناراحت نشو...


چون کارگردان همیشه سخت ترین نقش ها رو به بهترین بازیگران میدهد

www.tanabedar.loxblog.com

میگویند شاد بنویس...


نوشته هایت درد دارد...


ومن یاد مردی میافتم...


گه با ویالونش گوشه خیابون شاد میزد ...


اما با چشای خیس...

www.tanabedar.loxblog.com

زیر باران من به فکر تو هستم


به امید اینکه بیایی واسه دیدنت نشستم


تو نیامدی به اینجا...


منم از دوریت شکستم...

www.tanabedar.loxblog.com

اعتراف تلخیست ...


اما عشقم و ان غریبه به هم می ایند...

www.tanabedar.loxblog.com

یه بهتر از من پیدا کردو رفت...


در حالی که به ده تا بهتر از او گفتم:


من بهترینو دارم...

www.tanabedar.loxblog.com

همیشه با کسی دردو دل کنید که دو چیز داشته باشد...


یکی درد و دیگری دل...


غیر این باشد به تو میخندد...

www.tanabedar.loxblog.com

در خماری نبودنت هستم...


اما تن به نعشگی با دیگران نمیدهم...

www.tanabedar.loxblog.com

لعنت به این نفس کشیدن...


از با وفا بودنش خسته شده ام ...


چرا مثل بقیه ترکم نمیکند...

www.tanabedar.loxblog.com

چه شب ساکتیست؟؟؟


انگار هیچ کس در دنیا نیست...


یا شاید هم من در دنیای کسی نیستم...

www.tanabedar.loxblog.com

تمام خستگی هایت را یک جا میخرم...


تو فقط قول بده صدای خنده هایت را از من نگیری...

www.tanabedar.loxblog.com

گفتی دهانت بوی شیر میدهد و رفتی...


اهای عشق من....


دهانم بوی سیگار و مشروب میدهد.برمیگردی؟؟؟

www.tanabedar.loxblog.com

بدرقه اش کن...


شاید با دیگری خوشتر باشد...


مگر خوشحالیش ارزویت نبود....!!!!

www.tanabedar.loxblog.com

کاش بعد از همه ی دلقک بازیهایم...


کسی می آمد ماسکرا از روی صورتم بر میداشت...


و میگفت حالا از دردهایت بگو...من گوش میکنم...

www.tanabedar.loxblog.com

باورم نمیشود...


انقدر سرگرم زندگی شده است...!!!


که به یاد نمی اورد روزی دیوانه ام بود...

www.tanabedar.loxblog.com

خدارو چه دیدی رفیق...


شاید روزی "درد"هم قیمت کرد...


و ما پول دار شدیم...

www.tanabedar.loxblog.com

ای کاش که عشقت بی غروب بود...


هر صبح که از خواب برمیخواستم طلوع بود...


ان روز که رفتیو دلم غرق به خون شد...


یکباره دلم مرد و از اون روز تموم شد...

www.tanabedar.loxblog.com

بگو که دوستم داری...


هوس زندگی کرده ام...


لعنتی...!

www.tanabedar.loxblog.com

روزگار گرفتارم کرده...


بی حواسیم را جای بی معرفتیم نذار....بیادتم...

www.tanabedar.loxblog.com

لعنتی...


بند بند بدنم پاره شد...


وقتی از غریبه شنیدم


که چه زیبا بند بند لباست را براش باز کردی...

www.tanabedar.loxblog.com

درد من این نیست که معشوق من از عشق تهی است...


دردم این است که با دیدن این سردی ها من چرا دل بستم...

www.tanabedar.loxblog.com





:: برچسب‌ها: اس ام اس عاشقانه , اس ام اس دوستانه , اس ام اس رفاقت , اس ام اس جدایی , اس ام اس جدید , اس ام اس سیگار , اس ام اس ناراحتی , اس ام اس همدردی , اس ام اس 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 963
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: